Czcionka:
Kontrast:

Wydarzenia

czytaj

Sport

czytaj

Konsultacje

czytaj

Odsłony: 2771
Pin It
          Łącznie odbyło się 12 biegów. Ich przygotowaniem zajęli się nauczyciele wychowania fizycznego: Andrzej Szczegielniak, Jerzy Tur, Małgorzata Ruszkiewicz. Uczniowie z klas I – VI z wielkim zaangażowaniem, wytrwałością, a nawet z poświęceniem konkurowali ze sobą na plaży miejskiej w Suszu. Wszyscy chcieli zdobyć wysokie miejsca i otrzymać miano najlepszych „biegaczy” szkoły. Oczywiście nie zapomniano o zasadach zdrowej rywalizacji. Na szczególną uwagę zasługuje uczennica klasy I a, która podczas biegu dziewcząt klas pierwszych upadała. Nie załamała się i postanowiła dokończyć go z chłopcami w tej samej grupie wiekowej. Jej chęć walki doceniła dyrektor szkoły Jolanta Gierynowicz i na apelu podsumowującym akcję wyróżniła ją. Najlepsi uczniowie z poszczególnych klas uhonorowani zostali medalami i dyplomami na apelu szkolnym. Nagłośnienie przygotował oraz zdjęcia wykonał - p. R. Piotrowski.

                                                                                                      
Zobacz galerię (medale)
                                                                                                       Zobacz galerię (biegi)
 


                                      Wyniki biegów
          
Miejscie                   Zawodnik(czka)                            Klasa       
Dziewczęta Chłopcy      CH
Klasy I
I  Daria Tyburska                   Kacper Jaroszczuk       I C  I C
II  Julia Kałuża  Marcel Siemianowski  I E  I E
III  Monika Ziętarska  Igor Samson  I E  I A
IV  Marta Kamińska  Paweł Dybich  I A  I A
V  Chantal Bradley  Antoś Gawryjołek  I A  I A
Klasy II
I  Martyna Sędzikowska  Kacper Przedpełski  II C  II D
II  Wiktoria Dobrzańska  Łukasz Nowacki  II D  II C
III  Oliwia Urban  Norbert Sieszputowski  II B  II A
IV  Ola Tomczyk  Mateusz Gac  II B  II B
V  Karolina Miśkiewicz  Mariusz Duszyński  II A  II B
Klasy III
I  Magda Jeżdżewska  Jakub Traczyk  III D  III C
II  Patrycja Szczepińska  Sebastian Skolimowski  III C  III D
III  Oliwia Wiśniewska  Kornel Samson  III D  III B
IV  Wiktoria Markuszewska  Michał Sołtanowicz  III D  III C
V  Maja Piejdak  Michał Kacziński  III A  III C
Klasy IV
I  Kasia Krupska  Arek Juszyński  IV A  IV C
II  Eliza Topczewska  Miłosz Dybich  IV A  IV A
III  Magdalena Celanowicz  Mariusz Kamieniecki  IV B  IV C
IV  Joanna Niemirowicz  Igor Fabiański  IV C  IV E
V  Emilia Kozikowska  Kuba Kowalski  IV C  IV E
Klasy V
I  Karolina Cieszyńska  Łukasz Luliński  V D  V C
II  Daria Żmuda  Dawid Skolimowski  V A  V C
III  Andżelika Szagała  Radek Mazurowski  V C  V D
IV  Karolina Olszewska  Damian Siemianowski  V A  V A
V Kasia Kriger  Irek Kaźmierczak  V D  V A
Klasy VI
I  Aleksandra Olek  Mariusz Nowakowski  VI B  VI B
II  Paulina Brzezińska  Mateusz Kresimon  VI D  VI A
III  Aleksandra Klimek  Kamil Piotrowski  VI D  VI B
IV  Dominika Bladowska  Rafał Jurkowski  VI B  VI B
V  Daria Dybich  Damian Cieszyński  VI A  VI B
Odsłony: 1972
Pin It

W dniu 20 września 2010 r. odbyły się na plaży miejskiej Szkolne Biegi Przełajowe w ramach Inauguracji Sportowego Roku Szkolnego w naszej szkole. W zawodach wzięło udział 225 uczniów z klas I-VI. Oddzielnie rywalizowali chłpocy i dziewczęta z poszczególnych pionów klas na różnych dystansach.

Wiecej

Odsłony: 9349
Pin It

Wykaz zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2018/2019

 

Lp.

Nazwisko i imię nauczyciela

Nazwa zajęć

Dzień, w którym odbywają się zajęcia i godzina

1.

Bedra Barbara

Ćwiczymy umysły

Środa 11.45-12.30

2.

Bluj- Kołakowska Emilia

Język polski – moje okno na świat

Wtorek 13.35-14.20

3.

Ciuruś Dorota

W świecie liter i liczb

Czwartek 12.40-13.25

4

Dankowska Elżbieta

Raz, dwa, trzy...

Wtorek 13.35-14.20

5

Denis Lilia

W podróż z angielskim

Czwartek 13.35-14.20

6

Długaszek Wiesława

W świecie matematyki

Czwartek 7.15-8.00 lub

8.00-8.45

7

Fanslau Alicja

W krainie nauki

Poniedziałek 11.45-12.30

8

Furmański Krzysztof

Szkolna Liga Piłki Halowej

Poniedziałek 14.20-15.05

9.

Giżeńska Alicja

Kurs pomocy przedmedycznej

W/g możliwości w kl. I-III

10

Górtatowska Gabriela

Gry i zabawy matematyczne

Wtorek 12.40-13.25

11

Hiszpańska Katarzyna

Klimatycznie - fantastycznie

Poniedziałek 11.45-12.30

12

Jabłońska Katarzyna

Matematyczne potyczki

Piątek 11.45-12.30

13

Kamoda Krystyna

W krainie baśni, bajek

Środa 12.35-13.20

14

Klimek Joanna

Jestem pierwszakiem

Środa 11.45-12.30

15

Kołodziejska Mariola

Przyroda i ja

Wtorek 14.30-15.15

16

Komorowska Lidia

Główka pracuje

Czwartek 11.45-12.30

17

Kotłowska Aleksandra

Zabawy z językiem polskim

Piątek 13.35-14.20

18

Kuchnio Anna

Z angielskim za pan brat

Czwartek 7.00 - 7.45

19

Kuta Anna

Potyczki z językiem

Wtorek 14.30-15.15

20

Macikowska Justyna

Niemiecki jest fajny

Środa lub czwartek

14.30-15.15

21

Malinowska Jolanta

Jestem pierwszakiem

Środa 11.45-12.30

22

Mazińska Agnieszka

Mały czytelnik

Poniedziałek 12.40-13.25

23

Nowaczek Małgorzata

Małymi krokami

Poniedziałek 13.35-14.20

24

Olewniczak Jolanta

Spotkania z przyrodą

Czwartek 7.15-8.00

25

Olszewska Beata

Bajkowe czytanie

Wtorek 12.40-13.25

26

Olszewska Dorota

Język polski na co dzień

Wtorek 7.30-8.00

Środa 7.30-8.00

27

Palińska Jolanta

Z historią na TY

Wtorek  14.25-15.10

28

Paliński Włodzimierz

5 Brygada - sekcja szkolna

Nieregularnie

29

Piotrowski Radosław

Bezpieczeństwo i Ja

Wtorek 13.35-14.20

30

Piotrowski Ryszard

Świat odkrywamy

Wtorek 14.20-15.05

31

Prus Izabela

Spotkania z geografią „Przez lądy i oceany”

Czwartek 8.00-8.45

32

Prus Katarzyna

MEGAMISJA

Czwartek 11.45-12.30

33

Pyrzanowska Bogumiła

Rozwijam się manualnie

Czwartek 14.30-15.15

34

Pyza Dorota

Z książką za pan brat

Środa 12.40-13.20

35

Romaniuk Ewa

Chętnie tworzę

Piątek 12.40-13.25

36

Rosiak Łukasz

Podróże małe i duże

Środa 14.30-15.15

37

Ruszkiewicz Małgorzata

Piłka siatkowa

Poniedziałek 13.35-14.20

38

Rykaczewska Dorota

Podróże w czasie

Środa 7.00-7.45

39

Rykaczewski Grzegorz

Przez wieki

Czwartek 14.30-15.15

40

Ryszka Elżbieta

Z językiem polskim za pan brat

Czwartek 13.35-14.20

41

Ryszka Wioletta

Szkolny Klub Przyjaciół Zwierząt

Środa 14.30-15.15

42

Sarnowska Justyna

Angielskie łamigłówki  Środa 13.35-14.20 

43

Sarnowski Zbigniew

Zabawa bieganiem.(triathlon)

Wtorek 14.20-15.05

44

Sawicka Anna

Badamy i odkrywamy świat

Czwartek 14.30-15.15

45

Siecińska Agnieszka

Odpowiednie dać rzeczy słowo

Piątek 13.35-14.20

46

Sitnik Anna

Gram na gitarze

Wtorek 13.35-14.20

47

Skrzypczyńska Magdalena

Matematyka na wesoło

Piątek 13.35-14.20

48

Smułkowska Katarzyna

Lubię fizykę

Poniedziałek 14.30-15.15

49

Smułkowski Piotr

Zabawy matematyczne

Poniedziałek 11.45-12.30

50

Staręga Ilona

Radzę sobie z emocjami

W zależności od potrzeb

51

Świst-Piotrowska Danuta

Rozwijanie umiejętności matematycznych

Wtorek 12.40-13.25

52

Traczyk Tomasz

Młody programista Środa 14:20-15:05

53

Wasilewski Zbigniew Na siatkarskim parkiecie Poniedziałęk 14.30-16.30

54

Wieczorek Olena

Przygoda z angielskim

Wtorek 13.35-14.20

55

Wierzchowska Anna Chcę, mogę, potrafię Środa 12:40-13:25

56

Wierzchowski Jakub Szkola Liga Piłki Halowej Czwartek 14.20-15.05

57

Wiktorowicz Małgorzata Fabryka wiedzy Czwartek 8.00-8.45

58

Włodarski Jacek Ze śpiewem przez życie Środa 12.40-13.25
59

Włodarska Anna

Spotkania z językiem polskim Poniedziałek 14.30-15.15

60

Wolf-Marszałkiewicz Joanna Szkolny Klub Przyjaciół Zwierząt Środa 14.30-15.15

61

Wróbel Lucyna Jak sie masz? Poniedziałek 13:35-14:20

62

Zabawa Małgorzata Przygotowanie liturgiczne w/g potrzeb

63

Zdziebłowska Anna

Wspólnie działamy - ce osiągamy

Poniedziałek 11.45-12.30

64

Zieliński Jan Mądrze wybieram Poniedziałek 14:20-15:05

 

Odsłony: 15263
Pin It

Dzwonki

nr lekcji czas trwania lekcji przerwa
1 8:00 - 8:45 10 min
2 8:55 - 9:40 10 min
3 9:50 - 10:35 15 min
4 10:50 - 11:35 15 min
5 11:50 - 12:35 10 min
6 12:45 - 13:30 10 min
7 13:40 - 14:25 10 min
8 14:35 - 15:20 ---

 



Odsłony: 2085
Pin It
Biblioteka szkolna
Godziny Otwarcia w roku szkolnym 2016/2017


Dzień Godziny otwarcia
Poniedziałek 730-935, 1040-1320
Wtorek 730-1225, 1235-1345
Środa 730-845, 935-1320
Czwartek 730-845, 850-1225, 1330-1415
Piątek 730-935, 1040-1300

 
Odsłony: 5752
Pin It
Rada Rodziców w Szkole Podstawowej 2024/2025
 
Prezydium Rady Rodziców 
1. Paulina Zakrzewska - przewodnicząca
2. Agnieszka Dybich - Sekretarz
3. Magdalena Brzozowska - Skarbnik
4. Magdalena Jaremicz - członek
5. Karolina Matuszczak - członek
 
Komisja Rewizyjna Rady Rodziców
1. Aleksandra Czapczyk
2. Magdalena Piotrkowska
3. Iwona Gajer
Odsłony: 2568
Pin It

 DZIECKO NADPOBUDLIWE PSYCHORUCHOWO W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ

– CO MOŻE ZROBIĆ NAUCZYCIEL?

  

Któż  z nas – nauczycieli – nie spotkał w swojej pracy ucznia, który na lekcji huśta się na krześle, bawi długopisem, nieustannie rozgląda się, zamyśla, w ogóle nie uważa na lekcji. Pytany – odpowiada bez zastanowienia, często niepoprawnie, nigdy nie wie co jest zadane. Podczas przerwy wciąż jest w ruchu, gania, zaczepia inne dzieci, nawet wielokrotnie napominany ma trudności z uspokojeniem się. Odnosi się wrażenie, że nie słyszy. Co się do niego mówi. Takie zachowanie najczęściej prowadzi do konfliktów w szkole i w domu.

To klasyczny przykład dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej.

Nadpobudliwość psychoruchowa (inaczej zespół nadpobudliwości, nadruchliwość dziecięca, zespół hiperkinetyczny) w znaczeniu medycznym jest schorzeniem mającym charakterystyczne objawy i wymagającym odpowiedniego leczenia. Trzy grupy objawów dla nadpobudliwości: 

1.     nasilone zaburzenia uwagi;

2.     nadmierna impulsywność;

3.     nadmierna ruchliwość.

 Dziecko nadpobudliwe ma za mało zdolności do wewnętrznej kontroli. Łatwo się denerwuje, płacze, jest bardzo wrażliwe. Inne dzieci mogą być agresywne, mające stałe konflikty z kolegami. Objawy nasilają się w szkole, gdyż zwiększają się wymagania, sytuacja jest nowa i dziecko nie jest już jako jedyne w samym centrum zainteresowania dorosłych.

Najnowsze badania wskazują, że zespół nadpobudliwości dziecięcej (ADHD) jest zaburzeniem przekazywanym z pokolenia na pokolenie, czyli uwarunkowanym genetycznie. Trudna sytuacja domowa, brak stałych norm, zasad, niekonsekwencja rodziców ich impulsywność mogą tylko nasilić objawy.

Za czynniki ryzyka powstania ADHD uważa się także nadużywanie przez matkę w czasie ciąży alkoholu, narkotyków, leków  i nikotyny. Mózg dzieci z ADHD jest bombardowany różnymi informacjami, których nie umie odfiltrować czyli wybrać najważniejsze w danej sytuacji. Dlatego dzieci te szybko się rozpraszają, wszystko jest dla nich ciekawe. Słyszą zarówno głos Pani w klasie jak i cykanie zegara, głos ptaków, hałas przejeżdżającego autobusu, szelest firan w otwartym oknie. Jego mózg jest bombardowany przez wszystkie bodźce naraz, które więc są najważniejsze? I z tym dziecko  z ADHD ma właśnie problemy. Nie potrafi ze wszystkich dochodzących bodźców wybrać najważniejszego!

Dzieci nadpobudliwe psychoruchowo stanowią około 3% - 10% wszystkich dzieci w młodszym wieku szkolnym. Są nazywane „marzycielskie” czy „żywe srebra”. Rozpoznanie następuje najczęściej w 7 roku życia, choć w opinii wielu lekarzy cechy tego zespołu są już widoczne od chwili narodzin w postaci drażliwości (łatwo zaczynają płakać), mniejszego zapotrzebowania na sen, zaburzenia łaknienia. Zespół nadpobudliwości jest najlepiej widoczny w wieku szkolnym, gdyż zaburzenia uwagi znacząco wpływają na osiągnięcia szkolne i możliwość uzyskania wykształcenia. Nasilanie objawów zmniejsza się wraz z wiekiem, a objawy nadruchliwości przyjmują formę uczucia niepokoju oraz trudności uczestnictwa w zajęciach wymagających spokojnego siedzenia. Poważny problemem jest brak akceptacji ze strony rówieśników. Może to prowadzić do rozwoju depresji (z tendencjami samobójczymi), uzależnienia od papierosów, narkotyków, alkoholu oraz rozwoju osobowości aspołecznej (kłopoty w szkole spowodowane ciągłym łamaniem zasad).

 Zespól nadpobudliwości psychoruchowej może występować w 3 formach:

1.     z przewagą zaburzeń koncentracji uwagi – dzieci tzw. Marzycielski, nie mogą się skupić, potrafią pozostać w bezruchu, jeśli wymaga tego sytuacja; najczęściej dotyczy to dziewczynek;

2.     z przewagą nadpobudliwości psychoruchowej – dzieci tzw. „żywe srebra”, biegają w kółko bez obiektywnej przyczyny, odpowiednio zmotywowane potrafią się skupić na dłużej; częściej występuje u chłopców;

3.     typ mieszany – nasilone objawy nadruchliwości i zaburzeń koncentracji uwagi; częściej u chłopców.

  

Nagłe pojawienie się tych zaburzeń wymaga diagnostyki!

Leki nie mogą wyleczyć z nadpobudliwości, ale mogą pomóc ja przeżyć. Dlatego wskazane jest kierowanie rodziców do neurologa, gdy podejrzewamy ADHD. Diagnozę zawsze stawia lekarz! Tłumaczymy rodzicom że:

·        dziecku będzie łatwiej skupić się podczas nauki;

·        zacznie słyszeć, co do niego się mówi;

·        łatwiej będzie mu zapanować nad swoją potrzebą ruchu;

·        łatwiej mu będzie chwilę pomyśleć, zanim coś zrobi;

·        łatwiej mu będzie skupić się w czasie zajęć reedukacyjnych (częściej niż inne dzieci mają kłopoty z dysleksją, dysgrafią, dyskalkulacją); specyficzne trudności w pisaniu i czytaniu częściej występują  u chłopców

Leki nie zastąpią wychowania i nauczania! Optymalnym miejscem nauczania dziecka z ADHD jest mało liczna klasa o charakterze integracyjnym, najlepiej z dwójką nauczycieli.

Charakterystyka objawów nadpobudliwości psychoruchowej – co może zrobić nauczyciel?

 I.                   zaburzona koncentracja uwagi:

· uczniowie bardzo szybko się rozpraszają;

· zapominają polecenia;

· nudzą się szybko;

· szybko przerywają pracę, w połowie;

· czytają bez zrozumienia;

· wracają do początku, gdy przerwą pracę;

· charakteryzuje je chaos odpowiedzi i natłok myśli;

· bardzo dużo gestykulują;

· maja trudności z zorganizowaniem sobie pracy;

· unikają zadań wymagających wysiłku umysłowego;

· gubią rzeczy potrzebne do pracy;

· zapominają co było zadane.



 


Co może zrobić nauczyciel?

1.     Dawać bardzo krótkie komunikaty, formułowane pozytywnie: np. Teraz otwórz zeszyt, Kopiesz w ławkę!, Spakuj rzeczy!

2.     Powtórzyć polecenie krótko i czytelnie.

3.     Zapisać polecenie.

4.     Sprawdzić, czy uczeń wykonał polecenie (czy rzeczywiście otworzył zeszyt), teraz dopiero przechodzimy do następnego polecenia: Np. : a teraz otwórz książkę na stronie 20. następnie: Spójrz na zadanie 2 na stronie 20. następnie: Zrób to zadanie.

5.     Zwracać uwagę hasłowo: Spójrz na mnie!, Halo!, Zobacz!, Uwaga! – i zatrzymać wzrok na dziecku.

6.     Użyć dzwoneczek czy gwizdek jako krótki sygnał dźwiękowy.

7.     Stanąć przy dziecku, poklepać po ramieniu, kucnąć i popatrzyć mu w oczy, poprosić o powtórzenie jego słów – utrzymać kontakt wzrokowy.

8.     Zrobić gimnastykę śródlekcyjną.

 

II.                Nadmierna ruchliwość:

· Nerwowe ruchy rąk i stóp;

· Często wstają z miejsca, chodzą po klasie;

· Nadmiernie gadatliwe;

· Ciągle kręcą się;

· Grzebią w torbie;

· Gryzą ołówki;

· Wyrywają się do odpowiedzi, choć nie zawsze mają właściwą odpowiedź;

· Zaczepiają, potrącają.

 

Co może zrobić nauczyciel?

1.     Poprosić ucznia o wykonanie drobnych czynności np.:

ü     Zawieszania mapy;

ü     Zbieranie kredy;

ü     Przyniesienie kredy;

ü     Zmoczenie gąbki;

ü     Przyniesienie wody do kwiatków, podlanie kwiatków;

ü     Zmycie tablicy.

2.     Chwalić za każdy etap pracy, mówić powoli – to uspokaja.

3.     Mało dopytywać, bo ucieknie od kontaktu, unikać pytania „DLACZEGO”, w zamian: „CO SKŁONIŁO CIĘ DO...?”

4.     Za każdym razem pokazywać mu, co robi dobrze,  z czego się cieszymy.

5.     Gdy biegnie po korytarzu, to zatrzymać go i utrzymać kontakt wzrokowy, spytać o imię, odciągnąć uwagę „CHODŻ, POMÓŻ MI...”

6.     Wzmacniać pozytywnie, pochwalić jak coś zrobi dobrze np. spokojnie przesiedziało 5 minut.

III.             Nadmierna impulsywność:

· Impuls tzn. działałem już;

· Reakcja jest nieproporcjonalna do bodźców (agresja słowna, fizyczna);

· Działają nie przewidując konsekwencji swojego działania, łatwiej podpadają, bo nie sprawdzają czy nauczyciel jest obok;

· Wiedzą co powinni zrobić, ale tego nie robią; znają reguły, ale mają kłopoty z ich zastosowaniem;

· Są niecierpliwe, często wtrącają się do rozmowy, nie czekają na swoją kolej;

· Przypadkowo, nieumyślnie niszczą rzeczy;

· Prowokują, kłócą się;

· Obrażają się, kłamią;

· Odpowiadają nie na temat, wolą mówić niż słuchać;

· Ganeralizuja; „nikt mnie nie lubi/ nie kocha”.

 

Co może zrobić nauczyciel?

1.     Dzień po dniu przypominać o zasadach.

2.     Proponować „weź ołówek i pokaż na kartce jaki jesteś zły, narysuj to”;

3.     Wykorzystać „kartkę bezpieczeństwa”, „Zgnieć ją, podrzyj, podeptaj, wyrzuć”

4.     Odwróć uwagę dziecka „Chodź pomożesz mi przy...”

5.     Zaproponować, by poskakało na materacach lub porzucało nimi;

6.     Posadzić pomiędzy dwoma flegmatycznymi prymusami.

  Dziecko nadpobudliwe ruchowo otrzymuje w szkole etykietę „nieznośnego”. W konsekwencji dzieci z ADHD:

·        Mają niską samoocenę;

·        Buntują się przeciwko normom społecznym;

·        Próbują różnych używek;

·        Są  przygnębione, cierpią na depresję;

·        Osiągają dużo niższe wyniki niż ich możliwości.

 

PAMIĘTAJMY:

·        Nie należy karać za objawy!

·        Współpraca rodziców, rodziców z nauczycielem może ułatwić dziecku z ADHD funkcjonowanie w szkole!

·        Natomiast rolą rodziców i nauczycieli jest tak pokierować dzieckiem, aby mogło w pełni się rozwinąć. Reakcja na niewłaściwe zachowanie dziecka to zasada „7razy s”.  – szybka, skuteczna, sprawiedliwa, słuszna, sympatyczna, słowna, stanowcza.

 

                                                        Opracowała: mgr Agnieszka Mierzyńska

 

SPIS    WYKORZYSTANEJ   LITERATURY:

 

1.     „Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci. Prawie wszystko, co chcielibyście wiedzieć” – Tomasz Walończyk, Artur Kołakowski, Magdalena Skotnicka, Lublin 1999.

2.     „Co się dzieje z moim dzieckiem? :zaburzenia rozwoju ruchowego i postrzegania” Sabine Pauli, Andrea Kisch. – Warszawa: Wydawnictwo Lekarskie PZWL, cop.2004

3.     „Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej” Małgorzata Dąbrowska, Małgorzata Rozesłaniec – Toruń: Adam Marszałek, 2004

4.     „Zespół nadpobudliwości psychoruchowej u dzieci. Informacje i wskazówki dla pedagogów i rodziców” Tomasz Walończyk, Magdalena Skotnicka, Artur Kołakowski, Agnieszka Pisula, Warszawa 2001.

5.     „Problemy psychologiczne dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej” pod red. Małgorzaty Święcickiej. – Warszawa: Emu, 2003

6.     „Trudności z koncentracją uwagi” Helmut Weyhreter. – Warszawa: Wydawnictwo Lekarskie PZWL, cop. 2002

 

Odsłony: 16588
Pin It
Wychowawcy klas rok szkolny 2024/2025
 
Klasa  
Imię i nazwisko nauczyciela
 
Klasy I
I A Katarzyna Hiszpańska
I B Joanna Klimek
I C Anna Zdziebłowska
Klasy II
II A Barbara Bedra-Bańkowska
II B Dorota Ciuruś
II C Anna Ewertowska
Klasy III
III A Małgorzata Wiktorowicz
III B Gabriela Górtatowska
III C Katarzyna Prus
Klasy IV
IV A Barbara Olszewska
IV B Emilia Bluj-Kołakowska
IV C Bogumiła Pyrzanowska
IV D Jacek Włodarski
Klasy V
V A Włodzimierz Paliński
V B Jakub Wierzchowski
V C Małgorzata Ruszkiewicz
Klasy VI
VI A Anna Kuchnio
VI B Jolanta Olewniczak
VI C Zbigniew Sarnowski
VI D Krzysztof Furmański
Klasy VII
VII A Anna Włodarska
VII B Wiesława Długaszek
VII C Justyna Sarnowska
VII D Agnieszka Siecińska
Klasy VIII
VIII A Małgorzata Kaniecka
VIII B Mariola Kołodziejska
VIII C Anna Sawicka
VIII D Grzegorzy Rykaczewski

 

Odsłony: 5005
Pin It
Logopeda szkolny
Plan pracy logopedy Wioletty Ryszki
w roku szkolnym 2018/19
godzina Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek

Piątek

0  

rewalidacja

  rewalidacja  
1

I d (w-f) (3)

I d (w-f) (3)

II c (w-f) (1)  

I c (w-f) (3)

I c (w-f) (2)

IV c (w-f) (1) 
2

II a (w-f) (4)

II a (w-f) (3)

II d (w-f) (4)

II d (w-f) (4)

 

II b (w-f) (2)

III c (w-f) (4)
3

V b (w-f) (3)

III c (w-f) (1)

indywidualne

 

III c (w-f) (4)

 
4 III a (w-f) (3)

IV b (w-f) (2)

 

III b (w-f) (2)  
5

V f (w-f) (2)

V f (w-f) (3)

I a (2)

II c (4)

I a (4)

I a (4)

 

 
6

V a (2)

I b (3)

I b (2)

III e (gim - 1) 

IV d (2)

 

 
7

VI a (1), VI c (1)

IV a (2)

 

IV e (2)

IV f (3)

   

sko4

wymiana3

niepodlegla4

wolontariat2

Bez tytulu2

bibl

laboratoria1

Galeria wyjazdów na basen

Szkoła niepodległej

niepo