Miejscie | Zawodnik(czka) | Klasa | ||
Dziewczęta | Chłopcy | D | CH |
|
Klasy I | ||||
I | Daria Tyburska | Kacper Jaroszczuk | I C | I C |
II | Julia Kałuża | Marcel Siemianowski | I E | I E |
III | Monika Ziętarska | Igor Samson | I E | I A |
IV | Marta Kamińska | Paweł Dybich | I A | I A |
V | Chantal Bradley | Antoś Gawryjołek | I A | I A |
Klasy II | ||||
I | Martyna Sędzikowska | Kacper Przedpełski | II C | II D |
II | Wiktoria Dobrzańska | Łukasz Nowacki | II D | II C |
III | Oliwia Urban | Norbert Sieszputowski | II B | II A |
IV | Ola Tomczyk | Mateusz Gac | II B | II B |
V | Karolina Miśkiewicz | Mariusz Duszyński | II A | II B |
Klasy III | ||||
I | Magda Jeżdżewska | Jakub Traczyk | III D | III C |
II | Patrycja Szczepińska | Sebastian Skolimowski | III C | III D |
III | Oliwia Wiśniewska | Kornel Samson | III D | III B |
IV | Wiktoria Markuszewska | Michał Sołtanowicz | III D | III C |
V | Maja Piejdak | Michał Kacziński | III A | III C |
Klasy IV | ||||
I | Kasia Krupska | Arek Juszyński | IV A | IV C |
II | Eliza Topczewska | Miłosz Dybich | IV A | IV A |
III | Magdalena Celanowicz | Mariusz Kamieniecki | IV B | IV C |
IV | Joanna Niemirowicz | Igor Fabiański | IV C | IV E |
V | Emilia Kozikowska | Kuba Kowalski | IV C | IV E |
Klasy V | ||||
I | Karolina Cieszyńska | Łukasz Luliński | V D | V C |
II | Daria Żmuda | Dawid Skolimowski | V A | V C |
III | Andżelika Szagała | Radek Mazurowski | V C | V D |
IV | Karolina Olszewska | Damian Siemianowski | V A | V A |
V | Kasia Kriger | Irek Kaźmierczak | V D | V A |
Klasy VI | ||||
I | Aleksandra Olek | Mariusz Nowakowski | VI B | VI B |
II | Paulina Brzezińska | Mateusz Kresimon | VI D | VI A |
III | Aleksandra Klimek | Kamil Piotrowski | VI D | VI B |
IV | Dominika Bladowska | Rafał Jurkowski | VI B | VI B |
V | Daria Dybich | Damian Cieszyński | VI A | VI B |
W dniu 20 września 2010 r. odbyły się na plaży miejskiej Szkolne Biegi Przełajowe w ramach Inauguracji Sportowego Roku Szkolnego w naszej szkole. W zawodach wzięło udział 225 uczniów z klas I-VI. Oddzielnie rywalizowali chłpocy i dziewczęta z poszczególnych pionów klas na różnych dystansach.
Wykaz zajęć pozalekcyjnych w roku szkolnym 2018/2019
Lp. |
Nazwisko i imię nauczyciela |
Nazwa zajęć |
Dzień, w którym odbywają się zajęcia i godzina |
1. |
Bedra Barbara |
Ćwiczymy umysły |
Środa 11.45-12.30 |
2. |
Bluj- Kołakowska Emilia |
Język polski – moje okno na świat |
Wtorek 13.35-14.20 |
3. |
Ciuruś Dorota |
W świecie liter i liczb |
Czwartek 12.40-13.25 |
4 |
Dankowska Elżbieta |
Raz, dwa, trzy... |
Wtorek 13.35-14.20 |
5 |
Denis Lilia |
W podróż z angielskim |
Czwartek 13.35-14.20 |
6 |
Długaszek Wiesława |
W świecie matematyki |
Czwartek 7.15-8.00 lub 8.00-8.45 |
7 |
Fanslau Alicja |
W krainie nauki |
Poniedziałek 11.45-12.30 |
8 |
Furmański Krzysztof |
Szkolna Liga Piłki Halowej |
Poniedziałek 14.20-15.05 |
9. |
Giżeńska Alicja |
Kurs pomocy przedmedycznej |
W/g możliwości w kl. I-III |
10 |
Górtatowska Gabriela |
Gry i zabawy matematyczne |
Wtorek 12.40-13.25 |
11 |
Hiszpańska Katarzyna |
Klimatycznie - fantastycznie |
Poniedziałek 11.45-12.30 |
12 |
Jabłońska Katarzyna |
Matematyczne potyczki |
Piątek 11.45-12.30 |
13 |
Kamoda Krystyna |
W krainie baśni, bajek |
Środa 12.35-13.20 |
14 |
Klimek Joanna |
Jestem pierwszakiem |
Środa 11.45-12.30 |
15 |
Kołodziejska Mariola |
Przyroda i ja |
Wtorek 14.30-15.15 |
16 |
Komorowska Lidia |
Główka pracuje |
Czwartek 11.45-12.30 |
17 |
Kotłowska Aleksandra |
Zabawy z językiem polskim |
Piątek 13.35-14.20 |
18 |
Kuchnio Anna |
Z angielskim za pan brat |
Czwartek 7.00 - 7.45 |
19 |
Kuta Anna |
Potyczki z językiem |
Wtorek 14.30-15.15 |
20 |
Macikowska Justyna |
Niemiecki jest fajny |
Środa lub czwartek 14.30-15.15 |
21 |
Malinowska Jolanta |
Jestem pierwszakiem |
Środa 11.45-12.30 |
22 |
Mazińska Agnieszka |
Mały czytelnik |
Poniedziałek 12.40-13.25 |
23 |
Nowaczek Małgorzata |
Małymi krokami |
Poniedziałek 13.35-14.20 |
24 |
Olewniczak Jolanta |
Spotkania z przyrodą |
Czwartek 7.15-8.00 |
25 |
Olszewska Beata |
Bajkowe czytanie |
Wtorek 12.40-13.25 |
26 |
Olszewska Dorota |
Język polski na co dzień |
Wtorek 7.30-8.00 Środa 7.30-8.00 |
27 |
Palińska Jolanta |
Z historią na TY |
Wtorek 14.25-15.10 |
28 |
Paliński Włodzimierz |
5 Brygada - sekcja szkolna |
Nieregularnie |
29 |
Piotrowski Radosław |
Bezpieczeństwo i Ja |
Wtorek 13.35-14.20 |
30 |
Piotrowski Ryszard |
Świat odkrywamy |
Wtorek 14.20-15.05 |
31 |
Prus Izabela |
Spotkania z geografią „Przez lądy i oceany” |
Czwartek 8.00-8.45 |
32 |
Prus Katarzyna |
MEGAMISJA |
Czwartek 11.45-12.30 |
33 |
Pyrzanowska Bogumiła |
Rozwijam się manualnie |
Czwartek 14.30-15.15 |
34 |
Pyza Dorota |
Z książką za pan brat |
Środa 12.40-13.20 |
35 |
Romaniuk Ewa |
Chętnie tworzę |
Piątek 12.40-13.25 |
36 |
Rosiak Łukasz |
Podróże małe i duże |
Środa 14.30-15.15 |
37 |
Ruszkiewicz Małgorzata |
Piłka siatkowa |
Poniedziałek 13.35-14.20 |
38 |
Rykaczewska Dorota |
Podróże w czasie |
Środa 7.00-7.45 |
39 |
Rykaczewski Grzegorz |
Przez wieki |
Czwartek 14.30-15.15 |
40 |
Ryszka Elżbieta |
Z językiem polskim za pan brat |
Czwartek 13.35-14.20 |
41 |
Ryszka Wioletta |
Szkolny Klub Przyjaciół Zwierząt |
Środa 14.30-15.15 |
42 |
Sarnowska Justyna |
Angielskie łamigłówki | Środa 13.35-14.20 |
43 |
Sarnowski Zbigniew |
Zabawa bieganiem.(triathlon) |
Wtorek 14.20-15.05 |
44 |
Sawicka Anna |
Badamy i odkrywamy świat |
Czwartek 14.30-15.15 |
45 |
Siecińska Agnieszka |
Odpowiednie dać rzeczy słowo |
Piątek 13.35-14.20 |
46 |
Sitnik Anna |
Gram na gitarze |
Wtorek 13.35-14.20 |
47 |
Skrzypczyńska Magdalena |
Matematyka na wesoło |
Piątek 13.35-14.20 |
48 |
Smułkowska Katarzyna |
Lubię fizykę |
Poniedziałek 14.30-15.15 |
49 |
Smułkowski Piotr |
Zabawy matematyczne |
Poniedziałek 11.45-12.30 |
50 |
Staręga Ilona |
Radzę sobie z emocjami |
W zależności od potrzeb |
51 |
Świst-Piotrowska Danuta |
Rozwijanie umiejętności matematycznych |
Wtorek 12.40-13.25 |
52 |
Traczyk Tomasz |
Młody programista | Środa 14:20-15:05 |
53 |
Wasilewski Zbigniew | Na siatkarskim parkiecie | Poniedziałęk 14.30-16.30 |
54 |
Wieczorek Olena |
Przygoda z angielskim |
Wtorek 13.35-14.20 |
55 |
Wierzchowska Anna | Chcę, mogę, potrafię | Środa 12:40-13:25 |
56 |
Wierzchowski Jakub | Szkola Liga Piłki Halowej | Czwartek 14.20-15.05 |
57 |
Wiktorowicz Małgorzata | Fabryka wiedzy | Czwartek 8.00-8.45 |
58 |
Włodarski Jacek | Ze śpiewem przez życie | Środa 12.40-13.25 |
59 |
Włodarska Anna |
Spotkania z językiem polskim | Poniedziałek 14.30-15.15 |
60 |
Wolf-Marszałkiewicz Joanna | Szkolny Klub Przyjaciół Zwierząt | Środa 14.30-15.15 |
61 |
Wróbel Lucyna | Jak sie masz? | Poniedziałek 13:35-14:20 |
62 |
Zabawa Małgorzata | Przygotowanie liturgiczne | w/g potrzeb |
63 |
Zdziebłowska Anna |
Wspólnie działamy - ce osiągamy |
Poniedziałek 11.45-12.30 |
64 |
Zieliński Jan | Mądrze wybieram | Poniedziałek 14:20-15:05 |
Dzwonki
nr lekcji | czas trwania lekcji | przerwa |
1 | 8:00 - 8:45 | 10 min |
2 | 8:55 - 9:40 | 10 min |
3 | 9:50 - 10:35 | 15 min |
4 | 10:50 - 11:35 | 15 min |
5 | 11:50 - 12:35 | 10 min |
6 | 12:45 - 13:30 | 10 min |
7 | 13:40 - 14:25 | 10 min |
8 | 14:35 - 15:20 | --- |
Godziny Otwarcia w roku szkolnym 2016/2017
Dzień | Godziny otwarcia |
Poniedziałek | 730-935, 1040-1320 |
Wtorek | 730-1225, 1235-1345 |
Środa | 730-845, 935-1320 |
Czwartek | 730-845, 850-1225, 1330-1415 |
Piątek | 730-935, 1040-1300 |
DZIECKO NADPOBUDLIWE PSYCHORUCHOWO W SZKOLE OGÓLNODOSTĘPNEJ – CO MOŻE ZROBIĆ NAUCZYCIEL?
Któż z nas – nauczycieli – nie spotkał w swojej pracy ucznia, który na lekcji huśta się na krześle, bawi długopisem, nieustannie rozgląda się, zamyśla, w ogóle nie uważa na lekcji. Pytany – odpowiada bez zastanowienia, często niepoprawnie, nigdy nie wie co jest zadane. Podczas przerwy wciąż jest w ruchu, gania, zaczepia inne dzieci, nawet wielokrotnie napominany ma trudności z uspokojeniem się. Odnosi się wrażenie, że nie słyszy. Co się do niego mówi. Takie zachowanie najczęściej prowadzi do konfliktów w szkole i w domu. To klasyczny przykład dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej. Nadpobudliwość psychoruchowa (inaczej zespół nadpobudliwości, nadruchliwość dziecięca, zespół hiperkinetyczny) w znaczeniu medycznym jest schorzeniem mającym charakterystyczne objawy i wymagającym odpowiedniego leczenia. Trzy grupy objawów dla nadpobudliwości: 1. nasilone zaburzenia uwagi; 2. nadmierna impulsywność; 3. nadmierna ruchliwość. Dziecko nadpobudliwe ma za mało zdolności do wewnętrznej kontroli. Łatwo się denerwuje, płacze, jest bardzo wrażliwe. Inne dzieci mogą być agresywne, mające stałe konflikty z kolegami. Objawy nasilają się w szkole, gdyż zwiększają się wymagania, sytuacja jest nowa i dziecko nie jest już jako jedyne w samym centrum zainteresowania dorosłych. Najnowsze badania wskazują, że zespół nadpobudliwości dziecięcej (ADHD) jest zaburzeniem przekazywanym z pokolenia na pokolenie, czyli uwarunkowanym genetycznie. Trudna sytuacja domowa, brak stałych norm, zasad, niekonsekwencja rodziców ich impulsywność mogą tylko nasilić objawy. Za czynniki ryzyka powstania ADHD uważa się także nadużywanie przez matkę w czasie ciąży alkoholu, narkotyków, leków i nikotyny. Mózg dzieci z ADHD jest bombardowany różnymi informacjami, których nie umie odfiltrować czyli wybrać najważniejsze w danej sytuacji. Dlatego dzieci te szybko się rozpraszają, wszystko jest dla nich ciekawe. Słyszą zarówno głos Pani w klasie jak i cykanie zegara, głos ptaków, hałas przejeżdżającego autobusu, szelest firan w otwartym oknie. Jego mózg jest bombardowany przez wszystkie bodźce naraz, które więc są najważniejsze? I z tym dziecko z ADHD ma właśnie problemy. Nie potrafi ze wszystkich dochodzących bodźców wybrać najważniejszego! Dzieci nadpobudliwe psychoruchowo stanowią około 3% - 10% wszystkich dzieci w młodszym wieku szkolnym. Są nazywane „marzycielskie” czy „żywe srebra”. Rozpoznanie następuje najczęściej w 7 roku życia, choć w opinii wielu lekarzy cechy tego zespołu są już widoczne od chwili narodzin w postaci drażliwości (łatwo zaczynają płakać), mniejszego zapotrzebowania na sen, zaburzenia łaknienia. Zespół nadpobudliwości jest najlepiej widoczny w wieku szkolnym, gdyż zaburzenia uwagi znacząco wpływają na osiągnięcia szkolne i możliwość uzyskania wykształcenia. Nasilanie objawów zmniejsza się wraz z wiekiem, a objawy nadruchliwości przyjmują formę uczucia niepokoju oraz trudności uczestnictwa w zajęciach wymagających spokojnego siedzenia. Poważny problemem jest brak akceptacji ze strony rówieśników. Może to prowadzić do rozwoju depresji (z tendencjami samobójczymi), uzależnienia od papierosów, narkotyków, alkoholu oraz rozwoju osobowości aspołecznej (kłopoty w szkole spowodowane ciągłym łamaniem zasad). Zespól nadpobudliwości psychoruchowej może występować w 3 formach: 1. z przewagą zaburzeń koncentracji uwagi – dzieci tzw. Marzycielski, nie mogą się skupić, potrafią pozostać w bezruchu, jeśli wymaga tego sytuacja; najczęściej dotyczy to dziewczynek; 2. z przewagą nadpobudliwości psychoruchowej – dzieci tzw. „żywe srebra”, biegają w kółko bez obiektywnej przyczyny, odpowiednio zmotywowane potrafią się skupić na dłużej; częściej występuje u chłopców; 3. typ mieszany – nasilone objawy nadruchliwości i zaburzeń koncentracji uwagi; częściej u chłopców.
Nagłe pojawienie się tych zaburzeń wymaga diagnostyki! Leki nie mogą wyleczyć z nadpobudliwości, ale mogą pomóc ja przeżyć. Dlatego wskazane jest kierowanie rodziców do neurologa, gdy podejrzewamy ADHD. Diagnozę zawsze stawia lekarz! Tłumaczymy rodzicom że: · dziecku będzie łatwiej skupić się podczas nauki; · zacznie słyszeć, co do niego się mówi; · łatwiej będzie mu zapanować nad swoją potrzebą ruchu; · łatwiej mu będzie chwilę pomyśleć, zanim coś zrobi; · łatwiej mu będzie skupić się w czasie zajęć reedukacyjnych (częściej niż inne dzieci mają kłopoty z dysleksją, dysgrafią, dyskalkulacją); specyficzne trudności w pisaniu i czytaniu częściej występują u chłopców Leki nie zastąpią wychowania i nauczania! Optymalnym miejscem nauczania dziecka z ADHD jest mało liczna klasa o charakterze integracyjnym, najlepiej z dwójką nauczycieli. Charakterystyka objawów nadpobudliwości psychoruchowej – co może zrobić nauczyciel? I. zaburzona koncentracja uwagi: · uczniowie bardzo szybko się rozpraszają; · zapominają polecenia; · nudzą się szybko; · szybko przerywają pracę, w połowie; · czytają bez zrozumienia; · wracają do początku, gdy przerwą pracę; · charakteryzuje je chaos odpowiedzi i natłok myśli; · bardzo dużo gestykulują; · maja trudności z zorganizowaniem sobie pracy; · unikają zadań wymagających wysiłku umysłowego; · gubią rzeczy potrzebne do pracy; · zapominają co było zadane.
Co może zrobić nauczyciel? 1. Dawać bardzo krótkie komunikaty, formułowane pozytywnie: np. Teraz otwórz zeszyt, Kopiesz w ławkę!, Spakuj rzeczy! 2. Powtórzyć polecenie krótko i czytelnie. 3. Zapisać polecenie. 4. Sprawdzić, czy uczeń wykonał polecenie (czy rzeczywiście otworzył zeszyt), teraz dopiero przechodzimy do następnego polecenia: Np. : a teraz otwórz książkę na stronie 20. następnie: Spójrz na zadanie 2 na stronie 20. następnie: Zrób to zadanie. 5. Zwracać uwagę hasłowo: Spójrz na mnie!, Halo!, Zobacz!, Uwaga! – i zatrzymać wzrok na dziecku. 6. Użyć dzwoneczek czy gwizdek jako krótki sygnał dźwiękowy. 7. Stanąć przy dziecku, poklepać po ramieniu, kucnąć i popatrzyć mu w oczy, poprosić o powtórzenie jego słów – utrzymać kontakt wzrokowy. 8. Zrobić gimnastykę śródlekcyjną.
II. Nadmierna ruchliwość: · Nerwowe ruchy rąk i stóp; · Często wstają z miejsca, chodzą po klasie; · Nadmiernie gadatliwe; · Ciągle kręcą się; · Grzebią w torbie; · Gryzą ołówki; · Wyrywają się do odpowiedzi, choć nie zawsze mają właściwą odpowiedź; · Zaczepiają, potrącają.
Co może zrobić nauczyciel? 1. Poprosić ucznia o wykonanie drobnych czynności np.: ü Zawieszania mapy; ü Zbieranie kredy; ü Przyniesienie kredy; ü Zmoczenie gąbki; ü Przyniesienie wody do kwiatków, podlanie kwiatków; ü Zmycie tablicy. 2. Chwalić za każdy etap pracy, mówić powoli – to uspokaja. 3. Mało dopytywać, bo ucieknie od kontaktu, unikać pytania „DLACZEGO”, w zamian: „CO SKŁONIŁO CIĘ DO...?” 4. Za każdym razem pokazywać mu, co robi dobrze, z czego się cieszymy. 5. Gdy biegnie po korytarzu, to zatrzymać go i utrzymać kontakt wzrokowy, spytać o imię, odciągnąć uwagę „CHODŻ, POMÓŻ MI...” 6. Wzmacniać pozytywnie, pochwalić jak coś zrobi dobrze np. spokojnie przesiedziało 5 minut. III. Nadmierna impulsywność: · Impuls tzn. działałem już; · Reakcja jest nieproporcjonalna do bodźców (agresja słowna, fizyczna); · Działają nie przewidując konsekwencji swojego działania, łatwiej podpadają, bo nie sprawdzają czy nauczyciel jest obok; · Wiedzą co powinni zrobić, ale tego nie robią; znają reguły, ale mają kłopoty z ich zastosowaniem; · Są niecierpliwe, często wtrącają się do rozmowy, nie czekają na swoją kolej; · Przypadkowo, nieumyślnie niszczą rzeczy; · Prowokują, kłócą się; · Obrażają się, kłamią; · Odpowiadają nie na temat, wolą mówić niż słuchać; · Ganeralizuja; „nikt mnie nie lubi/ nie kocha”.
Co może zrobić nauczyciel? 1. Dzień po dniu przypominać o zasadach. 2. Proponować „weź ołówek i pokaż na kartce jaki jesteś zły, narysuj to”; 3. Wykorzystać „kartkę bezpieczeństwa”, „Zgnieć ją, podrzyj, podeptaj, wyrzuć” 4. Odwróć uwagę dziecka „Chodź pomożesz mi przy...” 5. Zaproponować, by poskakało na materacach lub porzucało nimi; 6. Posadzić pomiędzy dwoma flegmatycznymi prymusami. Dziecko nadpobudliwe ruchowo otrzymuje w szkole etykietę „nieznośnego”. W konsekwencji dzieci z ADHD: · Mają niską samoocenę; · Buntują się przeciwko normom społecznym; · Próbują różnych używek; · Są przygnębione, cierpią na depresję; · Osiągają dużo niższe wyniki niż ich możliwości.
PAMIĘTAJMY: · Nie należy karać za objawy! · Współpraca rodziców, rodziców z nauczycielem może ułatwić dziecku z ADHD funkcjonowanie w szkole! · Natomiast rolą rodziców i nauczycieli jest tak pokierować dzieckiem, aby mogło w pełni się rozwinąć. Reakcja na niewłaściwe zachowanie dziecka to zasada „7razy s”. – szybka, skuteczna, sprawiedliwa, słuszna, sympatyczna, słowna, stanowcza.
Opracowała: mgr Agnieszka Mierzyńska
SPIS WYKORZYSTANEJ LITERATURY:
1. „Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci. Prawie wszystko, co chcielibyście wiedzieć” – Tomasz Walończyk, Artur Kołakowski, Magdalena Skotnicka, Lublin 1999. 2. „Co się dzieje z moim dzieckiem? :zaburzenia rozwoju ruchowego i postrzegania” Sabine Pauli, Andrea Kisch. – Warszawa: Wydawnictwo Lekarskie PZWL, cop.2004 3. „Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej” Małgorzata Dąbrowska, Małgorzata Rozesłaniec – Toruń: Adam Marszałek, 2004 4. „Zespół nadpobudliwości psychoruchowej u dzieci. Informacje i wskazówki dla pedagogów i rodziców” Tomasz Walończyk, Magdalena Skotnicka, Artur Kołakowski, Agnieszka Pisula, Warszawa 2001. 5. „Problemy psychologiczne dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej” pod red. Małgorzaty Święcickiej. – Warszawa: Emu, 2003 6. „Trudności z koncentracją uwagi” Helmut Weyhreter. – Warszawa: Wydawnictwo Lekarskie PZWL, cop. 2002 |
Klasa | Imię i nazwisko nauczyciela |
Klasy I | |
I A | Katarzyna Hiszpańska |
I B | Joanna Klimek |
I C | Anna Zdziebłowska |
Klasy II | |
II A | Barbara Bedra-Bańkowska |
II B | Dorota Ciuruś |
II C | Anna Ewertowska |
Klasy III | |
III A | Małgorzata Wiktorowicz |
III B | Gabriela Górtatowska |
III C | Katarzyna Prus |
Klasy IV | |
IV A | Barbara Olszewska |
IV B | Emilia Bluj-Kołakowska |
IV C | Bogumiła Pyrzanowska |
IV D | Jacek Włodarski |
Klasy V | |
V A | Włodzimierz Paliński |
V B | Jakub Wierzchowski |
V C | Małgorzata Ruszkiewicz |
Klasy VI | |
VI A | Anna Kuchnio |
VI B | Jolanta Olewniczak |
VI C | Zbigniew Sarnowski |
VI D | Krzysztof Furmański |
Klasy VII | |
VII A | Anna Włodarska |
VII B | Wiesława Długaszek |
VII C | Justyna Sarnowska |
VII D | Agnieszka Siecińska |
Klasy VIII | |
VIII A | Małgorzata Kaniecka |
VIII B | Mariola Kołodziejska |
VIII C | Anna Sawicka |
VIII D | Grzegorzy Rykaczewski |
Plan pracy logopedy Wioletty Ryszki
godzina | Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek |
Piątek |
0 |
rewalidacja |
rewalidacja | |||
1 |
I d (w-f) (3) I d (w-f) (3) |
II c (w-f) (1) |
I c (w-f) (3) I c (w-f) (2) |
IV c (w-f) (1) | |
2 |
II a (w-f) (4) II a (w-f) (3) |
II d (w-f) (4) II d (w-f) (4) |
II b (w-f) (2) |
III c (w-f) (4) | |
3 |
V b (w-f) (3) |
III c (w-f) (1) indywidualne |
III c (w-f) (4) |
||
4 | III a (w-f) (3) |
IV b (w-f) (2) |
|
III b (w-f) (2) | |
5 |
V f (w-f) (2) V f (w-f) (3) |
I a (2) II c (4) |
I a (4) I a (4) |
|
|
6 |
V a (2) |
I b (3) I b (2) |
III e (gim - 1) IV d (2) |
|
|
7 |
VI a (1), VI c (1) IV a (2) |
IV e (2) IV f (3) |