Tematyka warsztatów:
I blok "media" (1 warsztat)
II blok "używki" (2 warsztaty)
W sumie w w/w zajęciach uczestniczyło ok. 350 uczniów.
Osoby prowadzące zajęcia po przeprowadzeniu diagnozy wstępnej z kadra pedagogiczną dostosowały oddziaływania profilaktyczne do potrzeb uczniów oraz oczekiwań kadry pedagogicznej i wymagań stawianych przez placówkę.
Zajęcia edukacyjne dla uczniów i kadry nauczycielskiej prowadzone były w formie mini wykładu wzbogaconego o pokaz multimedialny oraz elementy zajęć warsztatowych, m.in. burza mózgów, otwarta dyskusja.
Zajęcia miały na celu przestrzec uczniów przed niebezpieczeństwami związanymi z:
1. "mediami" (internet, cybeprzemoc, telefony komórkowe)
2. "używkami" (alkohol, nikotyna, narkotyki, dopalacze, napoje energetyczne)
Koszt warsztatów edukacyjnych przeprowadzonych przez firmę "PeDaGo" z Krakowa sfinansowała Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Suszu.
Notatkę sporządziła
pedagog szkolny
Ewa Pawlikowska

w późniejszym terminie pojawi się opis do poszczególnych imprez
| budynek nr 1 ( żółty ) | budynek nr 2 ( czerwony ) | ||
| nr sali | opiekunowie | nr sali | opiekunowie |
|
4
przyroda, mat.
|
M. Kołodziejska |
1
ed.wczes.
|
A. Giżeńska
A. Zdziebłowska
|
|
5
matematyka
|
M. Nowaczek |
2
ed.wczes.
|
G.Górtatowska
D. Świst-Piotrowska |
|
6
przyroda
|
J. Olewniczak |
3
miejsce zabaw
|
D. Ciuruś |
|
7
matematyka
|
M. Skrzypczyńska |
4
religia
|
A. Sitnik
M. Włodarska
|
|
8
j. polski
|
A. Siecińska |
7
ed.wczes.
|
E. Imiołczyk
|
|
9
j. polski
|
A. Kuta |
8
ed.wczes.
|
B. Bedra
K. Prus
|
|
10
j. polski
|
E. Bluj – Kołakowska
|
10
ed.wczes.
|
J. Malinowska M. Wiktorowicz |
|
12
muzyka
ed. wczesn.
|
I. Staręga |
11
ed.wczes.
|
A. Wierzchowska |
|
14
plastyka
|
J. Wolf- Marszałkiewicz |
12
ed. wczes.
|
A. Fanslau K. Hiszpańska |
|
16
historia
|
D. Pączkowski |
14
ed. wczes.
|
K. Kamoda
L. Komorowska
|
|
17
j. angielski
|
A. Romanowska | ||
|
18
j. polski
|
A. Kotłowska
|
||
|
19
informatyka
|
M. Tur | ||
|
21
informatyka
|
P. Smułkowski | ||
|
22
religia
|
M. Zabawa | ||
|
24
j. angielski
|
L. Denis | ||
| sala gimnastyczna | hala sportowa | ||
| J. Wierzchowski |
A. Szczegielniak |
||
| M. Ruszkiewicz | |||
| gabinet logopedyczny | |||
| W. Ryszka | |||
| świetlica | |||
| B. Olszewska |
|||
| R. Piotrowski | |||
| J. Klimek | |||
| biblioteka | |||
|
J. Wolf-Marszałkiewicz |
|||
|
I. Staręga |
|||
|
A. Sieciński |
|||


.jpg)
Następnie, w grupach "Czarne Stopy", "Szybkie Mustangi","Zwinne Kojoty", "Czarne Mustangi" dzieci budowały namioty i ozdabiały je.Potem własnoręcznie wykonywały indiańskie ozdoby. Kiedy wioska była gotowa zaczęły się zajęcia w indiańskiej szkole przetrwania. Dzieciaki zdobywały różne sprawności:sprawność odwagi, zaufania, zwinności, rzucały do celu, strzelały z łuku, przechodziły bezszelestnie przez tunel. Całej zabawie towarzyszyła piękna pogoda, wielkie zaangażowanie dzieci i oryginalna muzyka Indian. Dzień ten na długo zapisze się w pamięci uczniów klasy I a.








