Grudniowe dni to wyjątkowy czas. Oprócz aury zimowej niesie z sobą kilka ważnych dat. Szóstego grudnia Mikołaj przygotował dla uczniów klasy pierwszej a wiele zadań. Ubrani w odpowiednie stroje wykonywali je sprawnie, dzięki czemu otrzymali mikołajkowe upominki. W grudniu oczekujemy również świątecznych dni z okazji Bożego Narodzenia. Uczniowie klasy pierwszej a ochoczo zabrali się do świątecznego przygotowywania.
Według Słownika Synonimów, pasja to namiętność, zamiłowanie, upodobanie, hobby, konik. Czy warto mieć pasje? Dlaczego stanowią one ważny aspekt naszego życia? Czy potrzebujemy tracić na nie czas?
Przed przerwą świąteczną całą szkoła zaangażowała się w akcję organizowaną przez Samorząd Uczniowski, polegającą na przystrojeniu drzwi do sal. Dekoracje były przepiękne i ciężko było wyłonić jednego zwycięzcę, dlatego Samorząd postanowił wyróżnić 4 klasy, które uzyskały taką samą liczbę głosów.
Jak co roku, nauczyciele języka angielskiego zachęcili uczniów do wzięcia udziału w akcji „Kartka Świąteczna”. W akcji wzięło udział wielu uczniów. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.
W konkursie wzięło udział 13 uczniów z klas I a, I b, I c, I d, II a, II b, II c oraz III b. Uczestnicy konkursu wykazali się pomysłowością , inwencją twórczą , humorem.
Czytaj więcej: Rozstrzygnięcie Konkursu fotograficznego „Jestem z bajki”
W grudniu Samorząd Uczniowski zachęcił uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w konkursie na najdłuższy łańcuch choinkowy. Pomysł spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Klasy wykazały się pomysłowością w wykonaniu jak i prezentacji łańcucha, jednak najważniejszym kryterium była jego długość.
Już wkrótce rozstrzygnięcie konkursu na najdłuższy łańcuch choinkowy w naszej szkole, ale zanim to nastąpi zobaczcie co się dzieje w naszej szkole. Łańcuch świąteczny klasy 6b (wychowawca pani Małgorzata Nowaczek).
Szlachetna Paczka to ogólnopolska akcja, która angażuje tysiące ludzi w Polsce. W okresie świątecznym zachęciliśmy rodziców naszych uczniów edukacji wczesnoszkolnej, samych uczniów oraz wychowawców do pomocy innym. Głównym jej założeniem jest idea przekazywania bezpośredniej pomocy – by była ona skuteczna, konkretna i sensowna. Wszyscy nauczyciele ze swoimi uczniami włączyli się do akcji.