Aktualności
Zaczynamy od igły i nitki

Podczas zdalnego nauczania uczniowie klas drugich odbyli w warunkach domowych edukację techniczną. Wraz z rodzicami uszyli owoce lub warzywa. Pod czujnym okiem osoby dorosłej powstały śliczne gruszki, truskawki, jabłuszka oraz marchewki itd. co można podziwiać na zdjęciach. Uczniowie podczas tego zadania pogłębili więzi rodzinne w wyniku wspólnej pracy z rodzicami. Bardzo dziękujemy dorosłym za poświęcony czas i pomoc w uszyciu kolorowych, witaminek:).
wyzwania SKO „ Zostań w domu”

Czas na kolejne wyzwania SKO „ Zostań w domu”. Już założyliście konto domowe, jest też gotowy sejf. Czas na kolejne zadania. Znacie doskonale sześć skoków do czystych rąk , oczywiście wszyscy się do nich stosujemy. Kolejne wyzwanie to zakodowanie hasła do sejfu. Potrzebna będzie kartka i przybory plastyczne. Wymyśl hasło chroniące sejf i zaszyfruj je w formie rebusu.
"Wielkanocny zając przez pola pomyka, Wiosny jest symbolem – krajobraz rozkwita”

W tym roku święta Wielkanocne będą trochę inne niż zawsze, nie znaczy to jednak, że gorsze. Już w tym tygodniu wprowadzamy dzieci w świąteczny nastrój mówiąc na zajęciach o zwyczajach, tradycjach i nastrojach związanych ze zbliżającym się świętem. Uczniowie cieszą się ponieważ czekają na zajączka, malowanie jajek, lany poniedziałek i inne atrakcje, które przygotują wspólnie z rodzicami.
Czytaj więcej: "Wielkanocny zając przez pola pomyka, Wiosny jest symbolem – krajobraz rozkwita”
„Wiosenny kolaż”

Drugoklasiści zmierzyli się z pracą plastyczno-techniczną w formie kolażu. Przypomnieli sobie, że jest to technika artystyczna polegająca na formowaniu kompozycji z różnych materiałów i tworzyw (gazet, tkanin, fotografii, drobnych przedmiotów codziennego użytku itp.). Są one naklejane na płótno lub papier i łączone z tradycyjnymi technikami plastycznymi (np. farbą olejną, farbą akrylową).
HAPPY EASTER, czyli Wielkanoc po angielsku

Easter vocabulary, przydatne słówka na Wielkanoc oraz tradycje i zwyczaje świąteczne Wielkiej Brytanii.
Strona 236 z 637