Aktualności
Wyniki konkursu "Piosenki o szkole"

W ramach 75 jubileuszu powstania Szkoły Podstawowej oraz 50 rocznicę nadania jej imienia gen. Józefa Bema w Suszu odbył się konkurs „Piosenki o szkole”. Bardzo dziękujemy wszystkim uczestnikom, autorom tekstów oraz wykonawcom. Konkurs na szkolnym Facebooku cieszył się Waszym ogromnym zainteresowaniem.
Przeniesieni w czasie

Uczniowie klasy III a uczestniczyli w bloku tematycznym dotyczącym historii dawnych grodów i miast. Wędrowaliśmy po mapie, odwiedzając kolejne ciekawe miejsca. Byliśmy w wirtualnym muzeum w Gnieźnie, a także w najstarszych miastach Polski. Dowiedzieliśmy się ciekawych historii powstawania miast oraz przypomnieliśmy legendy związane z ich powstaniem. Wykonaliśmy ciekawe prace starego Gniezna. Dzieciom bardzo podobały się zajęcia.
Moda na jesienne chłody

W poprzednim tygodniu uczniowie klasy II d rozmawiali o zjawiskach atmosferycznych jakie można zaobserwować późną jesienią. Wypowiadali się również na temat ubrań, które nosi się o tej porze roku i konieczności dostosowania ubioru do pogody. Ustalali co to jest moda oraz dyskutowali na temat pozytywnego i negatywnego oddziaływania mody na człowieka. Podsumowując temat uczniowie wykonali prace techniczną, pt.:,,Moda na jesień” – techniką kolażu.
Konkursy Szkolnej Kasy Oszczędności ROZSTRZYGNIĘTY
Szkolna kasa Oszczędności ogłosiła w październiku dwa konkursy. W konkursie " Oszczędzanie zaczynamy - nagrody zgarniamy" mamy prawdziwych Mistrzów oszczędzania. W pionie klasa I – III zwyciężyła klasa II A z panią Małgorzatą Wiktorowicz, a w pionie klas IV – VIII klasa VI B z panią Elżbietą Dankowską.
Czytaj więcej: Konkursy Szkolnej Kasy Oszczędności ROZSTRZYGNIĘTY
Kreatywna matematyka uczniów klasy I a

W listopadowe dni w domowym studiu tworzyły się fascynujące rzeczy. Klocki i plastelina są bliskie dziecku i chętnie wykorzystuje je w zabawie tym samym ucząc się. W ten sposób dzieci rozwijają wyobraźnię przestrzenną, aktywności i kreatywność. Klocki, figury i postaci z plasteliny zostały potraktowane jako liczmany. W formie zabawy dziecko ćwiczy umiejętność przeliczania. Taka forma daje też szansę gromadzenia doświadczeń związanych z rozumieniem objętości bryły.
Strona 208 z 637