Pomysłowe zielniki w klasie IV b
Na lekcjach przyrody uczniowie klasy 4b, wykonali pomysłowe zielniki. Była to również okazja aby wyjść z domu do parku, ogrodu z rodzicami.
Akcja kartka świąteczna w języku angielskim lub niemieckim
...coraz bliżej święta... Dodajmy mały akcent językowy do Świąt Bożego Narodzenia! Zadaniem uczestników jest przedstawienie nastroju oraz tradycji Świąt Bożego Narodzenia w postaci kartki świątecznej wraz z umieszczonymi na niej życzeniami w języku angielskim lub niemieckim.
Czytaj więcej: Akcja kartka świąteczna w języku angielskim lub niemieckim
Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka
Uczniowie klas I-III włączyli się czynnie do obchodów Międzynarodowego Dnia Praw Dziecka. Dzieci w naszym kraju są przyzwyczajone, żeby świętować 1 czerwca. Tymczasem 20 listopada też mają ku temu okazję. Powszechny Dzień Dziecka nazywany jest także Dniem Praw Dziecka. Jest obchodzony w rocznicę uchwalenia Deklaracji Praw Dziecka w 1959 r. oraz Konwencji o Prawach Dziecka w 1989 r.
Zdalne nauczanie nie musi być nudne
Uczniowie klasy VI D w ramach nauczania zdalnego - pod kierunkiem pani Doroty Olszewskiej - wykonali lapbooki, które są skarbnicą wiedzy o lekturze Rafała Kosika: "Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi".
Akcja Polskiej Fundacji dla Afryki
Członkowie Szkolnego Koła Ligii Ochrony Przyrody „Mrówka” wraz z opiekunem p. Jolantą Olewniczak aktywnie uczestniczą w akcjach Polskiej Fundacji dla Afryki. Uczniowie dołożyli swoją cegiełkę do akcji mającej na celu zbiórkę pieniędzy na wyposażenie domu dla dzieci z albinizmem w Tanzanii. Razem z fundacją zbierali fundusze na sprzęt rolniczy dla ubogich w Kiabakari (Tanzania) Swoją postawą udowodnili, że los afrykańskich dzieci nie jest im obojętny, że chcą i umieją pomagać.
“Dlaczego flagi mają różne barwy?”
W ramach realizowanego projektu “Inspiruję do nauki”, uczniowie klasy 4 b wzięli udział w kolejnych zajęciach, których tematem tym razem było “Dlaczego flagi mają różne barwy?” Na zajęciach rozmawialiśmy o roli jaką mają flagi należące do narodów, miast, wojska, dzięki którym pomagają im w wyróżnieniu się spośród innych. Rozmawialiśmy także o szacunku, jakim powinna być obdarzona flaga, a jej prezentacja odbywać się w sposób zgodny z określonymi regułami. Zwieńczeniem zajęć była praca plastyczna uczniów klasy 4b - “Jak mogłaby wyglądać flaga twojej szkoły?”
Strona 179 z 535