Po leki do apteki
W ramach realizacji tematyki kompleksowej „Dbamy o zdrowie” uczniowie klasy Id (wych. K. Hiszpańska) uczestniczyli w wycieczce do Apteki. Jej celem było bliższe poznanie wyglądu i wyposażenia apteki oraz poznania pracy farmaceuty. Pani farmaceutka i Pan farmaceuta wytłumaczyli, co to jest recepta, jak ją można realizować i kto może kupować leki. Dowiedzieli się również, że zostanie farmaceutą to długa i ciężka droga, a praca w aptece jest bardzo ważna i odpowiedzialna.
Kolejny certyfikat zdobyty!
Od września uczniowie klas I-III realizowały międzynarodowy projekt „Piękna Nasza Polska Cała”. Miał on na celu kształtowanie postaw patriotycznych, uwrażliwianie na piękno folkloru i tradycji Polski, a także kształtowanie tożsamości narodowej uczniów. W trakcie realizacji tego przedsięwzięcia wykonaliśmy 15 zadań:
Być jak Ignacy

Zwiedzanie wystawy prac Jerzego Witkowskiego „Galaktyka”
Uczniowie kl.VB w dniu 27.02.2019r. skorzystali z oferty Suskiego Ośrodka Kultury, który zachęcał do zwiedzenia wystawy prac Jerzego Witkowskiego „Galaktyka”. Wspólnie z wychowawcą i nauczycielem wspomagającym udali się na miejsce, by obejrzeć galerię.
Czytaj więcej: Zwiedzanie wystawy prac Jerzego Witkowskiego „Galaktyka”
„Gwiazdkowa rozmowa”
W dniu 25.02 w naszej szkole odbyło się przedstawienie teatralne pt. „Gwiazdkowa rozmowa” przygotowane przez Szkolne Koło Przyjaciół Zwierząt pod kierunkiem Pań Wioletty Ryszki oraz Joanny Wolf-Marszałkiewicz. Uczestnicy koła zaprezentowali dla swoich młodszych kolegów spektakl o bardzo mądrym przesłaniu- „Nie rób drugiemu co Tobie niemiłe”. W Gwiazdkowej rozmowie zwierzęta skarżą się, że ludzie nie zawsze dobrze je traktują i wystosowują apel do ludzi o takiej właśnie treści.
Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego
Rok 2019 został proklamowany Międzynarodowym Rokiem Języków Rdzennych. Obchody te mają zwrócić uwagę na potrzebę ochrony języków rdzennych i ich promocję. W ramach tej kampanii 21 lutego br. obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego. Akcja ta ma na celu podnoszenie świadomości językowej i wytworzenie w Polakach poczucia odpowiedzialności za polszczyznę.
Strona 239 z 535